viernes, 29 de mayo de 2009

I a tú, què t'ha semblat El vigilant en el camp de sègol?

El millor llibre que he llegit en aquest curs sense cap mena de dubte. La forma en que es narra el llibre, el comportament i la forma de ser del persontatge, l'argument... Tot. És un relat que des del primer moment em va agradar, i no vaig parar, pràcticament, fins que no vaig arribar al final.

La rebeldia que mostra Holden no l'he vist en cap altre relat; al ser un noi tan impulsiu, no saps mai què pot fer, i això és un punt més a favor, ja que és un llibre que et sorprèn a mesura que el vas llegint. Però no només això: també m'encanta aquest binomi de rebeldia/tendresa, ja que mostra un amor inmens per la seva germana petita Phoebe, així com pel seu difunt germà Allie.

Suposo que aquest llibre m'encanta perque el personatge, en part, em recorda a mi mateix. No crec que marxi a l'aventura per Barcelona, per exemple, si m'expulsen d'un centre, ni molt menys... Però suposo que part de la forma de pensar que té Holden la tinc jo.

Un llibre que s'ha de llegir, i t'has de posar en la ment del personatge per a disfrutar-ho encara més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario